piątek, 26 kwietnia 2013

Nagroda w Pietruszkowym Candy i zaproszenie do akcji charytatywnych!

Mam!

Lotem błyskawicy dotarła dzisiaj do mnie nagroda dodatkowa w Pietruszkowym Candy :)!! Właściwie należy się ona mojej Fridzie, która lubi pozować na rozłożonych materiałach. Ale jej kupię ulubione psie ciasteczka i będzie najbardziej zadowolona z takiego rozwiązania :P. Teraz już oficjalnie mogę się chwalić otrzymanym w konkursie podarkiem:).

Pietruszeczka przysłała mi prześliczną broszkę oraz cudowne koronki: białą i zieloną. Nie oddam nikomu, czyli w końcu uszyję coś dla siebie i użyję tych właśnie koronek:). Do mojego skarbczyka koronek do własnego zastosowania trafiła też koronka od Karoliny - dziękuję Wam obu :)! Ogromną radość sprawiają mi takie spersonalizowane podarki:).



Niezmiennie zachwycają mnie Pietruszkowe guziki - zanim obejrzałam broszkę z każdej strony myślałam, że to kamień:). Bardzo efektowna, chociaż nie przesadzona:). Tyle, ile ma być:). 

Na koniec, bo dzisiaj krótko (ostatnio normę wyczerpałam), chcę Was zaprosić do udziału w dwóch akcjach charytatywnych. 

Pierwsza: 

To pomoc dla 4-letniego Bartka Kędziory, który wymaga intensywnej rehabilitacji z powodu czterokończynowego dzięciecgo porażenia mózgowego. Choroba ta jest nieuleczalna, jednak można łagodzić jej objawy oraz minimalizować skutki przez intensywne ćwiczenia, usprawniające rozwój ruchowy Bartka. Oprócz ćwiczeń i zajęć rozwojowych prowadzonych w Polsce, Bartek uczestniczy także w turnusach delfinoterapii, organizowanej w Truskawcu na Ukrainie. Wszystkie te zabiegi są jednak bardzo kosztowne i przerastają możliwości finansowe rodziców chłopca. Jednak można im pomóc:

  • przekazanie 1% podatku w rozliczeniu PIT za rok 2012
  • zbieranie plastikowych nakrętek
  • przekazanie darowizny na leczenie Bartka
  • udział w aukcji charytatywnej
  • zostanie Ambasadorem Dobra - czyli rozsyłanie wiadomości o Bartku w świat :).
Zachęcam do odwiedzenia strony Bartka - znajdują się tam wszystkie szczegółowe informacje dotyczące pomocy dla niego. A poniżej kilka zdjęć. Dzieci pomimo tylu cierpień, mają w sobie tak dużo energii, aby się  śmiać, cieszyć wszystkim dookoła i pokonywać trudności. I to jest niesamowite!


(zdjęcia ze strony Bartka)

Druga:

Pietruszka na swoim blogu zachęca do zaprzyjaźnienia się Karolkiem:). 


Pomóc można w następujący sposób:

  • udział w aukcji charytatywnej TUTAJ - warto, bo są piękne przedmioty wystawione!
  • poprzez udostępnianie wiadomości o aukcji  - róbmy reklamę!!
  • PODAROWANIE PRZEDMIOTU NA AUKCJĘ!
Kontakt z mamą Karolka : kasprzykanul@gmail.com



Dziękuję Wam za uwagę, pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)

Biolożka!






2 komentarze:

  1. Zapomniałam o nagrodzie dla zwierzaków :/ ale mam nadzieję, że Ty to jej dobrze wynagrodzisz, bo wiesz co lubi najbardziej ;) Ciesze się, że paczuszka doszła przed weekendem! Ciekawa jestem, co wyczarujesz z koronek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, ale na pewno coś dla mnie:).

      Usuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).