wtorek, 19 lutego 2013

Pytania, odpowiedzi i nominacje.

Witajcie po chwilowej nieobecności:)!

Byłam poza za zasięgiem internetowej strony mocy, ale wróciłam. Dobra wiadomość jest taka, że do Pana Ślimaka w końcu zawitał internet i to lepszy niż mój:). Zatem będąc u niego, będę miała możliwość Was odwiedzać, zaglądać i sprawdzać co nowego i dobrego słychać:).

Kilka dni temu dostałam wyróżnienie od Karoliny, o czym pisałam TUTAJ. Czas odpowiedzieć na pytania, zadać nowe i wyróżnić kolejne blogi, które moim zdaniem niewątpliwie na to zasługują. 

No to do dzieła:).

Od Karoliny otrzymałam następujące pytania:

1) Nie wyobrażam sobie dnia bez ...  - kawy:). Zdecydowanie! To nałóg, z którego ciężko mi się wyzwolić:). 
2) Nie lubię kiedy ... stawia się mnie przed sytuacją dokonaną, szczególnie wtedy, gdy dotyczy ona mnie i nie pozwala na wyrażenie własnego zdania, podjęcia decyzji. Oj złoszczę się:)
3) Spódnica czy spodnie? Latem spódnica, zimą spodnie. W domu legginsy:).
4) Gdy jestem wesoła ... to na twarzy mam banana od ucha do ucha
5) Mój sposób na zły nastrój to ... aerobik, siłownia i rower:)! Uwielbiam! Nawet czekolada tak dobrze nie działa. Ale ostatnio moim sposobem na rozładowanie złych emocji, jest szycie. Nic nowego, prawda?
6) Ulubiony zapach? Mieszanka cytrusów, trawy cytrynowej, piżma, czarnej porzeczki. Nazw konkretnych nie podam :P.
7) Wszystko dopięte na ostatni guzik czy pozostawione na ostatnią chwilę? Wszystko dopięte, inaczej dostanę okropnej nerwicy, że czegoś nie mam, zapomniałam lub nie zrobiłam.
8) Zjadłabym ... Hmmmm.....lody kawowe prosto z pudełka z dodatkiem bitej śmietany i polewy. Ale post to post i póki co nie można :(.
9) Książka czy e-book? Książka zdecydowanie. Jestem wzrokowcem i lubię widzieć, co czytam.
10) W przyszłości chciałabym nauczyć się ... szyć własne ubrania dla siebie i dla innych też,  jeśli oczywiście wyrażą taką chęć. 
11) Ostatnio przeczytana książka? Daniel Silva "Portret szpiega"


Zasady:
 Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Czas na nominacje:



Moje pytania dla Was drogie twórcze Koleżanki:).

1) Górskie wędrówki czy nadmorskie leżakowanie...?
2) Słoneczny rześki poranek czy ciepły rozgwieżdżony wieczór...?
3) Kwaśne, słodkie a może słone? Który smak preferujesz najbardziej?
4) Rozważna czy romantyczna?
5) Twoje największe wyzwanie handmade? 
6) Raffaello czy Ferrero Roche? (hihi, może mi się taka wiedza przydać :P).
7) Odpoczynek bierny czy aktywny? Jak najczęściej odpoczywasz?
8) Wymień 3 ulubione cechy Twojego charakteru
9) Ulubiona potrawa.
10) Co motywuje Cię najbardziej do tworzenia, wymyślania?
11) Co poprawia Ci humor w ciężkich chwilach? 

Mam nadzieję, że dla wszystkich nominowanych będzie to miła niespodzianka.

Coś mi się rozjechał dzisiaj tekst w poście, ale nie wiem, jak to poprawić:(. 

Pozdrawiam:)!

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Akurat wcześniej już dostałam wyróżnienie Liebster Blog, więc odpowiem jedynie na pytania:
    1) Górskie wędrówki czy nadmorskie leżakowanie...? - I to i to, choć ostatnio leń się ze mnie zrobił :P
    2) Słoneczny rześki poranek czy ciepły rozgwieżdżony wieczór...? Ciepły rozgwieżdżony wieczór.
    3) Kwaśne, słodkie a może słone? Który smak preferujesz najbardziej? Ostre :P
    4) Rozważna czy romantyczna? Po trochu z każdego.
    5) Twoje największe wyzwanie handmade? Jeszcze przede mną.
    6) Raffaello czy Ferrero Roche? (hihi, może mi się taka wiedza przydać :P). Ferrero Roche
    7) Odpoczynek bierny czy aktywny? Jak najczęściej odpoczywasz? Wolę czynnie, ale z reguły jak mam chwilę wolnego wieczorem to mam siły jedynie walnąć się na łózko.
    8) Wymień 3 ulubione cechy Twojego charakteru. Wesoła, zorganizowana, optymistka.
    9) Ulubiona potrawa. Pizza.
    10) Co motywuje Cię najbardziej do tworzenia, wymyślania? Perspektywa, że ktoś gdzieś będzie nosił moje ubranka.
    11) Co poprawia Ci humor w ciężkich chwilach? Córka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie, postaram się niebawem odpowiedzieć na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Już niebawem pojawią się odpowiedzi.
    Cieszę się, że do mnie trafiłaś. Ja również chętnie tu będę zaglądać. Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :)Pytania i listę blogów zamieszczę w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką kawe lubisz? Może mi się to przydać kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką ekspresu na kawę ziarnistą, to najczęściej taką kupuję:). Tchibo Milano Style, Bellaroom z Lidla w czarnym opakowaniu (najtańsza ale przepyszna:)). Często dostaję Dallmayr Crema d'Oro - ale ta akurat jest poza moim budżetem:). A tak to rozpustna Nescafe Crema:).

      Usuń
    2. A tak w ogóle to z mlekiem i cukrem:).

      Usuń
  6. Dziękuje bardzo za wyróżnienie, niezwykle mi miło i przepraszam że dopiero teraz ale trochę mnie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).