piątek, 12 lipca 2013

Wymianka cz. 1

Witajcie :)!

Wróciłam na krótką chwilę do domu - porzuciłam sprzątanie i znów przygarniam maszynę. A szycia mnóstwo. Niby proste rzeczy, ale czaso i pracochłonne. O tym innym razem:).

Dzisiaj o wymiance:). Ponieważ podczas mojej nieobecności  przesyłki odbierała dla mnie Siostrzyca, dopiero dzisiaj otwarłam paczuszkę od Zielonej Krówki , z którą jakiś czas temu umówiłam się na wymiankę :). Bardzo twórcza była to wymianka, bo zajmujemy się zupełnie różnymi rzeczami.

Zielona Krówka zrobiła dla mnie cudny przepiśnik i jak sama babeczka na okładce wskazuje, będzie on przeznaczony na słodkie przepisy:). Prawda jest taka - gotować nie lubię :).






Od Zielonek Krówki otrzymałam jeszcze zieloną karteczkę - różyczki dojechały całe,  nie wygniotły się :).

Ode mnie do Krówkowego domu pojechał taki podarek - zestaw zakupowy i już podobno się sprawdza :).


A teraz idę na pyszne naleśniki zapiekane z serem na słodko i do tego owoce w wykonaniu Siostrzycy:). Ja jem bez owoców :P. Już się tam szykuje pierwsza porcja dla Ślimaczka :). 

W kolejnym poście o kolejnej wymiance i o zaproszeniu do zabawy:). 
 

15 komentarzy:

  1. Hehe - cieszę się, że się podoba^^. Dziś mi koleżanki wychwaliły za zacną zakupową torebeczkę :). Aż się boję, że nie będę jej miała kiedy zrobić jej fotograficznej sesji, bo ciągle jest w ruchu^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że w ruchu :). Takie ma przeznaczenie. Ja czekam na wolną chwilę, żeby przepisać przepisy :).

      Usuń
  2. Fajny post

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- jeśli napiszesz swoją opinię, będę wpadać tutaj częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje wymianki są zawsze takie owocne i śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze o jednej wymiance :). Też bardzo owocnej :).

      Usuń
  4. Przepiśnik jest strasznie apetyczny, ale mi chyba nawet taka okładka by nie pomogła- jak coś gotuję, to uruchamiam internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale ulubione przepisy lubię mieć wpisane do zeszytu :).

      Usuń
  5. ja też czasem wspomagam się Internetem, ale cieszyłabym się strasznie gdybym dostała takie cudo :) śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umów się z Zieloną Krówka :). Chyba, że masz ochotę na ekotorbę :).

      Usuń
  6. jak miło po powrocie otwierać paczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie miło, jak są w nich takie niespodzianki :). Ale listów z banku nie lubię:P.

      Usuń
  7. Faktycznie, wspaniała wymianka :) Ja również uwielbiam otwierać paczuszki :D i co smaczne naleśniki? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).