czwartek, 4 lipca 2013

Poszła torba w ...LAS i Biolożka na Alasce :).

Witajcie! 


Uszyłam wczoraj ekotrobę z pierwszego poziomu Letniej Akademii Szycia. Tkanina już Wam dobrze znana - różana :). Ekotorba stanowi drugą część zestawu zakupowego wymiankowego (już drugiego :)). Ten tym razem powędrował do Zielonej Krówki, której bardzo zakupowe gadżety się spodobały:). W przyszłym tygodniu pokażę Wam, jaki cudowny przepiśnik Zielona Krówka dla mnie zrobiła :). Już wiem, że pomyka w listonoszwej torbie :).

Tym czasem kilka zdjęć - właściwie żadna nowość :). 








Tym czasem rozrasta się moja kolekcja małych kosmetyczek. Powstały dwie nowe. Lubię je coraz bardziej :).


W przyszłym tygodniu szykuje się duży projekt - Pan Ślimaczek zamówił 7mb zielonego lnu:). Będę mieć co szyć :).

Miłego wieczoru!! Bez komarów! 


P.S. mój zestaw zakupowy trafił na aukcję charytatywną tutaj i tutaj. Jeśli macie ochotę, to zapraszam :). 
A torba z tego posta sprzedała się przed wystawieniem na aukcję i pojechała aż na Alaskę! Mogę być nieskromnie z siebie dumna :). 



20 komentarzy:

  1. Dużo się u Ciebie dzieje =) torba piękna kwiecista :) idealna na lato! Kosmetyczki też bardzo mi się podobają :D gratuluję Alaski!!!! Brawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alaska wyszła całkiem przypadkiem - sama się nie spodziewałam, że aż tak daleko ekotorba pojedzie:). Metka wszyta, to będzie Biolożka rozpoznawalna :).

      Usuń
  2. Łoooo! Ja też chcę sprzedać moją torbę na Alaskę! Jak Ty to zrobiłaś? Już wiem - uszyłaś śliczną torbę :-) Ta powyżej znowu śliczności i kosmetyczki - one mi się też coraz bardziej podobają! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko uszyj sobie taką kosmetyczkę :)! Bardzo fajnie i przyjemnie się je szyje:). Moja torba się nie sprzedała tylko wymieniła na tkaninki w forumowej wymiance:). I tym sposobem poleciała na Alaskę :).

      Usuń
    2. Uszyję, uszyję z pewnością, jest na liście - ale musi swoją kolejkę odczekać!!! :-)

      Usuń
  3. Bomba!!!!!!

    rozwijaj skrzydła a jak już będziesz obrzydliwie bogata i sławna to będę się chwalić, że cię znam i wproszę się wreszcie na kawę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie wróży mi się wielkie bogactwo, ale kawę w domu zawsze mam:P. Zmieniam niedługo adres, to zaproszę Cię już do mojego nowego domu:).

      Usuń
  4. Lubię ta Twoją różaną tkaninę. I zdjęcia z szycia toreb też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No bardzo efektownie, uważaj bo się zasypiesz małymi kosmetyczkami, a one się potrafią rozmnażać oj potrafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rozmnażają się przez mejozę - z jednej robią się 4 :). Już trzy kolejne czekają na uszycie, ale muszą nabrać mocy prawnej :). Fajnie, że Ci się podobają :).

      Usuń
  6. Piękna! Te kwiaty obłędne, a koroneczka cudownie dodaje lekkości. Dziękuję, dziękuję i czekam z niecierpliwością na listonosza by zobaczyć na żywo i móc znów dziękować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na przepiśnik:). Aż będę bała się cokolwiek w nim pisać, żeby nie zmarnować takich pięknych karteczek:).

      Usuń
  7. też zapisałam się do letniej akademii .. trochę za późno konkurs mni ominie ale przynajmniej sobie poszyję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szycie najważniejsze, chociaż nie powiem, że nowa maszyna by się nie przydała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie szyciowe torebki i kosmetyczki;) pozdrawiam serdecznie Anulek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w progach mojego Domku i cieszę się, że podobają Ci się moje uszytki :).

      Usuń
  10. Śliczna torebka, kocham kwiatowe wzory na materiałach:) a kosmetyczki bardzo ciekawe:) i gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).