środa, 1 maja 2013

Majówka!!

Witajcie:)!

Dałam mojej Arce 4 dni wolnego - niech też się cieszy majówką, a co:). I jadę sobie do Pana Ślimaczka na wielkie leniuchowanie:). Żadna to wielka wyprawa, ale będzie pyszna karkóweczka z grilla, wino z czarnej porzeczki, pyszny serniczek i jeszcze inne pyszności:).

Kochane!

Odpoczywajcie, leniuchujcie, cieszcie się rodzinnymi spotkaniami, róbcie to co lubicie - zwyczajnie niech nam miło ten czas upłynie:).

Na koniec moje ulubione:



Uwielbiam takie żółte od mleczów łąki:)! Ogromnie pozytywne :)!

16 komentarzy:

  1. Rok temu miałam okazję pić wino z czarnej porzeczki z jakiejś ekologicznej winiarni i było pyszne! No i usta i zęby jak po zjedzeniu kilograma jagód:P Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze domowej produkcji - bardzo smakowe, takie "gęste" na języki, esencjonalne:). Naprawdę mniam :).

      Usuń
  2. Jedni się byczą a inni pracują! ;) korrzystaj z pięknych chwil i uważaj na pierwsze promienie słoneczne... zazdroszczę tych pyszności! Pozdrawim cieplutko =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię słońca Pietruszeczko, nie opalam się, chyba, że opali mnie z przypadku :).

      Usuń
  3. Tobie również dobrego wypoczynku życzę ;). U nas póki co wszystko nie pod drodze. Burza zmusiła nas by zostać w domu :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krówko, u mnie burza i taki deszcz, że wszystko w plecaku mi przemokło i ja cała tez mokra byłam, zanim dojechałam na miejsce :(. Niesłoneczna ta majówka.

      Usuń
  4. Smacznego i miłego leniuchowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka doszła! Dziękuję bardzo!!! Okładka jest piękna, wspaniała, na pewno pokażę na moim blogu. Jeszcze z kotkiem... ale się cieszę, chociaż coś dobrego, bo grypa mnie bierze :(. Dziękuję bardzo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że Ci się podoba :). Specjalnie jest z kotkiem :). Zdrowiej szybko :*:*:*!!

      Usuń
  6. Mam nadzieje, że masz ładną pogodę ... przynajmniej nie deszczową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było deszczowo, burzowo i zimno, aż trzeba było lekko w piecu zapalić :(. Dzisiaj wyjeżdżałyśmy i słonko, jak uparte, świeci na niebie i się śmieje z nas:(.

      Usuń
  7. U mnie na Pomorzu majówka minęła słonecznie, tylko brak było tego wina z czarnej porzeczki:))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było jeszcze malinowo - hibiskusowe:). Sernik wyszedł jak marzenie:). Przynajmniej to się udało, bo pogoda nie dopisała :(.

      Usuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).