wtorek, 28 stycznia 2014

Obiecuję sobie, że....

...

1. Przynajmniej raz w tygodniu zajrzę na Wasze blogi i zostawię po sobie ślad...
2. Przynajmniej raz na dwa tygodnie napiszę coś na swoim blogu ...
3. Zacznę znowu szyć dla przyjemności...:)
4. W marcu kupię w końcu nowe tkaniny (już nie mogę się doczekać )
5. Założę świnkę skarbonkę na nową maszynę :).

Tyle tytułem wstępu:). Nawet nie chcę sprawdzać, kiedy ostatnio coś pisałam, bo powinnam być od razu nieklasyfikowana na semestr. 

A tym czasem, żeby nie było, że już się tak zupełnie nie interesuję, to zakupiłam sobie:


Podobają mi się dwie sukienki, może kiedyś uda mi się je uszyć :). Byłyby w sam raz do szkoły :).

I przeglądałam jeszcze:


Zastanawiam się nad prenumeratą :). Wychodzi taniej, niż w kiosku :). Jeden numer gratis. A co Wy myślicie o tych dwóch pozycjach?

Za kilka dni zaczynam ferie, odliczam już godziny do wolnego, bo trochę mnie ten semestr wyczerpał. Ale ferie też będą aktywne....dentystycznie.

Póki co zima, śnieg i mróz :). I się cieszę i się nie cieszę:). No jak babie dogodzić :).

Pozdrawiam Was serdecznie i gorąco :)!


10 komentarzy:

  1. Jakie postanowienia, powodzenia w ich realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wytrwałość! Postanowienia godne naśladowania :) a kobiecie nigdy się nie dogodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w realizacji postanowień. Już czekam niecierpliwie na posty z uszytymi sukienkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest łatwo nadążyć za blogowymi nowościami, z każdej strony zasypują nas różnego rodzaju wspaniałości. Dlatego życzę powodzenia w systematycznym rozglądaniu się po blogosferze :) Mam nadzieję, że uda Ci się wywiązać z postanowień. I że zakupione tkaniny będą tak ładne, że niemal samo się z nich uszyje! :) A świnka skarbonka na nową maszynę to bardzo dobry pomysł, chyba też zacznę hodowac takie zwierzątko.
    Co do Burdy, jestem bardzo zadowolona ze szkoły szycia. Ciekawa publikacja, jest kilka bardzo fajnych propozycji. Jeśli zaś chodzi o Mollie, jakiś czas temu recenzowałam u siebie ten właśnie numer i wstrzymałam się z prenumeratą. Widzę tam za dużo braków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiulka! życzę Tobie realizacji planów, bo i my na nich skorzystamy(czyt.: będziemy Cię częściej "widzieć") :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista postanowień - imponująca! Trzymam kciuki za ich realizację :) to może zdasz do następnej klasy ;) u nas też mroźno i śnieżnie... ale mnie to z pewnością nie bawi. Pozdrowienia i wypocznij w ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwania w postanowieniach. Liczę, że po zwinięciu choinki uda mi się cokolwiek i będziesz mogła przyjść do mnie spełnić pierwsze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Postanowienia godne naśladowania :D Trzymam kciuki i czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę:). Jeśli Ci się podobało, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza:).